افرادی که برای جراحی زیبایی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می‌کنند، معمولا می‌خواهند بینی افراد مشهور را داشته باشند. در حالی که تحسین کردن بینی فردی مشهور هیچ ایرادی ندارد، علاقه‌ی مردم به آن‌ها نباید بیش از این باشد. به عبارت دیگر، افراد نباید از جراح پلاستیک بخواهند بینی شخص دیگری را به آن‌ها بدهد. شاید کیم کارداشیان و اسکارلت جوهانسون بینی‌هایی زیبایی داشته باشند، اما این دلیل نمی‌شود بینی آن‌ها روی صورت شما هم زیبا شود. بینی هر فرد برای صورت او مناسب است و به همین دلیل، جراحی زیبایی بینی باید با نیازهای هر فرد متناسب باشد. 

با این‌که نمی‌توانید بینی فردی دیگر را داشته باشید، صحبت کردن در مورد افراد مشهور و زیبایی‌های آن‌ها سرگرم‌کننده است. دوست دارید بدانید کدام افراد مشهور محبوب‌ترین بینی را دارند؟ با مجله ایرانگان همراه باشید. 


افراد به بینی کدام افراد مشهور علاقه دارند

به‌عنوان نقطه‌ی مرکزی، بینی یکی از اجزای صورت است که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. این‌که بخواهیم بینی‌مان با دیگر اجزای صورت‌مان تناسب داشته باشد، کاملا طبیعی است. افراد با خواسته‌‌های مختلفی نزد جراحان پلاستیک می‌روند. آقایان معمولا به‌دنبال برداشتن قوز بینی هستند و خانم‌ها، می‌خواهند نوک بینی را اصلاح کنند. خیلی‌ها هم بینی‌هایی دراز، پهن، شکسته و نامتقارن دارند. برای اصلاح کردن شکل بینی، خیلی‌ها از بینی افراد مشهور الگوبرداری می‌کنند. این‌ها تعدادی از افراد مشهور هستند که بینی‌هایی پرطرفدار دارند.


هالی بری

بینی کنونی هالی بری نتیجه‌ی یک جراحی زیبایی بینی موفقیت‌آمیز بوده است. بینی هالی بری قبل از جراحی پهن‌تر بود. 


این‌که بینی پرتمن به شکل طبیعی با اجزای صورتش تناسب دارد، آن را زیباتر هم می‌کند.

ناتالی پرتمن

این‌که بینی پرتمن به شکل طبیعی با اجزای صورتش تناسب دارد، آن را زیباتر هم می‌کند. 


کیت میدلتون

بینی میدلتون تقریبا بدون نقص است. یک بینی صاف و خوش فرم. 


کیت بکینسیل

بکینسیل یک بریتانیایی زیبای دیگر است که بینی زاویه‌دار و بدون نقص دارد. 


هایدی کلوم

هایدی کلوم که یکی از موفق‌ترین مدل‌های تاریخ محسوب می‌شود، قسمتی از موفقیت خود را مدیون بینی‌اش است. بینی کلوم بسیار صاف است و انحنای زیبایی دارد. اصلاح کردن انحنای بینی، یکی از رایج‌ترین دلایل جراحی زیبایی بینی است. 


آنجلینا جولی

آنجلینا جولی که یکی از بهترین بازیگران زن هالیوود است، بینی دارد که لب‌های معروف و دیگر اجزای صورتش را کامل می‌کند. 


بینی جسیکا آلبا نه زیادی پهن است نه زیادی باریک، شکل آن کاملا متناسب و مکمل دیگر اجزای صورتش است.

جسیکا آلبا

خیلی از خانم‌ها به بینی دکمه‌ای و بامزه‌ی جسیکا آلبا حسادت می‌کنند. بینی او نه زیادی پهن است نه زیادی باریک، شکل آن کاملا متناسب و مکمل دیگر اجزای صورتش است. 


اسکارلت جوهانسون

بینی اسکارلت جوهانسون ساختار زیبایی دارد و قسمت میانی بالای آن، کاملا با قسمت‌های دیگر بینی متناسب است. 


چارلیز ترون

زیبایی چارلیز ترون تعریف زیادی دارد، اما بینی او یکی از زیباترین قسمت‌های صورتش است. بینی چارلیز ترون تقریبا بدون نقص است و اندازه‌ی نوک آن، کاملا کافی است. اصلاح کردن نوک بینی از یکی سخت‌ترین انواع جراحی زیبایی بینی است و جراح پلاستیک برای انجام این کار، باید توانایی بالایی داشته باشد. 


کیم کارداشیان

از آن‌جایی که کیم کارداشیان همیشه در اخبار است، تعجبی نیست که بینی‌اش هم به اندازه‌ی خودش معروف شده باشد. البته او جراحی زیبایی بینی انجام داده است. 


اما استون

بینی اما استون یکی از محبوب‌ترین بینی‌ها در انگلیس محسوب می‌شود. 


اکثر افرادی که این بینی‌ها را از جراحان پلاستیک درخواست می‌کنند، انتظارات رویایی از جراحی زیبایی بینی دارند. هدف از جراحی زیبایی بینی داشتن یک بینی متقارن است که با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد، نه کپی کردن بینی فردی دیگر. با توجه به این نکته، وقتی به مطب جراح پلاستیک می‌روید، هدف منطقی برای خود مشخص کنید و بیشتر به زیبایی خودتان فکر کنید، نه زیبایی افراد مشهور. 


منبع : Drsamrizk