آیا به‌دنبال قالیشویی هستید؟ از فرش شستن خسته شده‌اید؟ از روش‌های خانگی نظافت فرش راضی نیستید؟ تمام روش‌های تمیز نگه داشتن فرش را امتحان کرده‌اید اما هنوز از ظاهر آن ناراضی هستید؟ فرقی نمی‌کند چقدر برای تمیز کردن فرش تلاش کنید، گاهی اوقات باید کار را به قالیشویی بسپارید. این شرکت‌ها می‌دانند چطور بهترین خدمات را به شما ارائه کنند و راضی‌تان کنند. اگر قصد دارید فرش‌های خانه را به قالیشویی بسپارید، بهتر  است قبل از انجام این کار به نکات زیر توجه کنید.


تا چه حد شرکت قالیشویی را می‌شناسید

این اولین سوالی است که باید از خودتان بپرسید، آیا قالیشویی را خوب می‌شناسید؟ بهترین کار مراجعه‌ی حضوری به قالیشویی و کسب اطلاعات کافی است. البته اگر شرکت قالیشویی وب‌سایت داشته باشد، می‌توانید از طریق اینترنت هم اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. 


سابقه‌ قالیشویی

باز هم می‌توانید از اینترنت برای کسب اطلاعات در مورد سابقه‌ی قالیشویی استفاده کنید. اگر قالیشویی وب‌سایت داشته باشید، ممکن است بتوانید عکس‌های کارهای قبلی‌شان را بیابید و آن‌ها را ارزیابی کنید. اگر کارکنان قالیشویی تجربه‌ی کافی در این زمینه داشته باشند، به احتمال زیاد خدمات خوبی به شما ارائه خواهند کرد. 


کارکنان قالیشویی

اگر کارکنان قالیشویی در کارشان حرفه‌ای نباشند، هیچ دلیلی برای سپردن فرش به آن‌ها وجود ندارد. اگر افراد حرفه‌ای این کار را انجام ندهند، نتیجه‌ی کارشان چه فرقی با نتیجه‌ی کار شما خواهد داشت و بهتر است خودتان فرش را بشویید یا قالیشویی دیگری پیدا کنید. 


از دوستان و آشنایان بپرسید

اگر دوستان و آشنایان نظر مثبتی در مورد قالیشویی مورد نظر داشته باشند، به احتمال زیاد می‌توانید به آن اعتماد کنید و اگر عکس‌‌های قبل و بعد از شستشوی فرش را دارند، می‌توانید از آن‌ها برای ارزیابی کیفیت کار قالیشویی استفاده کنید.


منبع : Usa-carpets