حیوانات خانگی برای خیلی از مردم عضوی از خانواده محسوب می‌شوند و یکی از مشکلاتی که همیشه برای صاحبان آن‌ها پیش می‌آید این است که نمی‌دانند هنگام سفر با حیوانات‌شان چه کار کنند. اما به‌نظر می‌رسد بعضی هتل‌های دنیا راه حلی برای این مشکل پیدا کرده‌اند و خدماتی برای کسانی که عاشق حیوانات خانگی‌شان هستند و نمی‌توانند از آن‌ها دور شوند ارائه می‌دهند. 


هتل میوز در شهر نیویورک

هتل میوز

همین که وارد هتل میوز در شهر نیویورک می‌شوید یک سگ شیتزو از شما استقبال می‌کند؛ او مسئول پذیرش حیوانات خانگی در هتل است. میوز که شاخه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای کیمپتون است، خدماتی کامل از جمله غذا، ظرف آب و جای خواب به حیوانات خانگی ارائه می‌دهد و هیچ پول اضافی هم برای این خدمات دریافت نمی‌کند. به‌علاوه هیچ محدودیتی برای حیوانات از لحاظ اندازه و وزن وجود ندارد. 


هتل ماندارین اورینتال در شهر میامی

هتل ماندارین اورینتال

اگر در هتل ماندارین میامی اقامت داشته باشید، حیوان خانگی‌تان هم می‌تواند از خدمات یک هتل لوکس پنج ستاره لذت ببرد. در این هتل از حیوانات کمتر از 14 کیلو با قلاده‌های طلایی، غذا و ظرف آب پذیرایی می‌شود. این هتل هم‌چنین غذاهای طبیعی حیوانات را روی خدمات اتاق ارائه و در مورد دامپزشکی‌ و فروشگاه‌های حیوانات خانگی شهر  به شما اطلاعات می‌دهد. 


اقامتگاه تاپ ناچ در ورمونت

اقامتگاه تاپ ناچ

این اقامتگاه که در ورمونت قرار دارد، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای علاقه‌مندان به سگ و دوستان چهارپای‌شان فراهم می‌کند. بسته‌ی خدماتی که این اقامتگاه ارائه می‌دهد شامل 25 دقیقه حمام در چشمه‌ی آب گرم و ماساژ برای سگ‌ها هم هست. دوست چهارپای‌تان هم‌چنین می‌تواند در زمین‌های تنیس بازی و ورزش کند و در نهایت با یک کیسه شیرینی و توپ تنیس از او قدردانی می‌شود. 


هتل مایل استون در لندن

هتل مایل استون

هتل مایل استون لندن برای تمام اعضای خانواده جا دارد، مخصوصا اعضای پشمالو. این هتل پنج‌ ستاره خدماتی شامل راه بردن، صندلی، اصلاح و خدمات لوکسی مثل مراسم تولد، حوله‌ی حمام و تاکسی سرویس هم برای حیوانات خانگی در نظر گرفته است.


اقامتگاه لیتل نل در آسپن ایالات کلورادوی آمریکا

اقامتگاه لیتل نل

شاید شما عاشق اسکی باشید اما به احتمال زیاد حیوان خانگی‌تان علاقه‌‌ای به این ورزش ندارد. به همین دلیل اقامتگاه لیلتل نل، در شهر آسپن ایالات کلورادوی آمریکا، خدماتی برای حیوانات خانگی در نظر گرفته است که آن‌ها هم از اقامت‌شان در این هتل لذت ببرند. رستوران این اقامتگاه رژیم غذایی برای سگ‌ها در نظر گرفته که با آن به تغییر ارتفاع عادت می‌کنند. 


قلعه‌ی اشفورد

قلعه‌ی اشفورد

وقتی در یک قلعه اقامت می‌کنید باید با حیوانات خانگی‌تان هم مثل اعضای خانواده‌ی سلطنتی رفتار شود. حیوانات خانگی در قلعه‌ی اشفورد یک تخت خواب راحت، حوله‌های نرم، ظرف غذا و ظرف آب دریافت می‌کنند. این هتل هم‌چنین خدماتی مثل راه بردن، اصلاح و نگهداری از حیوانات خانگی هم ارائه می‌دهد.


هتل سوهو گراند در نیویورک

هتل سوهو گراند

هیچ‌چیز برای سگ‌ها لوکس‌تر از جلسات دوی خصوصی نیست، خدماتی که هتل سوهو گراند نیویورک ارائه می‌دهد. این هتل هم‌چنین غذاهای طبیعی، تخت خواب، ظرف آب و غذا هم برای حیوانات خانگی فراهم می‌کند. حتی اگر تنها به این هتل بروید، می‌توانید یک ماهی قرمز از آن‌جا اجاره کنید که در طول مدت اقامت‌تان تنها نباشید. 


هتل اوپس در ونکوور کانادا

هتل اوپس

هتل اوپس که در ونکوور کانادا واقع شده است، الویت را به سگ‌ها می‌دهد. سگ‌ها در این هتل خدماتی مثل یک جلسه‌ی ماساژ یا ریکی و عکاسی داخل اتاق توسط یک عکاس حیوانات دریافت می‌کنند. 


هتل لنگهام در سیدنی

هتل لنگهام

لنگهام تنها هتل دوستدار حیوانات بین هتل‌های لوکس سیدنی محسوب می‌شود. همین که وارد هتل می‌شود یک تخت خواب مخصوص، غذای مخصوص و ظروف آب و غذای حیوان خانگی‌تان را می‌آورند. هم‌چنین در منوی خدمات اتاق هم انتخاب‌هایی برای حیوانات خانگی وجود دارد. 


اقامتگاه هیات ریجنسی در اسکاتس دیل ایالت آریزونای آمریکا

اقامتگاه هیات ریجنسی

این اقامتگاه که در اسکاتس دیل ایالت آریزونای آمریکا واقع شده، بسته‌هایی مخصوص سگ‌ها و گربه‌ها دارد که شامل اسباب‌بازی، غذا و تخت خواب می‌شود.


منبع : Elledecor