هر کسی دوست دارد دکوراسیون داخلی خانه‌ی خود را با مبلمان گران‌قیمت و لوکس بچیند، اما با جیب خالی فقط می‌شود رویای چنین خانه‌ای را دید. البته دکوراسیون داخلی منزل لازم نیست حتما لوکس باشد و مهم این است طوری باشد که به ساکنین حس آرامش و راحتی بدهد؛ اما اگر می‌توانید لوکس و فوق‌العاده باشید چرا به مبلمان ساده راضی شوید؟ طراحی‌های مجلل و لوکس مبلمان از قرن نوزدهم باب شدند و امروزه دیگر مثل گذشته داشتن خانه‌ای زیبا فقط مخصوص ثروتمندان نیست. ما گران‌ترین برند‌های مبلمان را برای شما لیست کرده‌ایم که اگر خانه‌ای گران‌قیمت داشته باشید، با خرید کردن از این برندها می‌توانید مبلمانی درخور خانه‌ی‌تان داشته باشید. 


مبلمان French Heritage

French Heritage

اگر دوست دارید دکوراسیون داخلی منزل‌تان به سبک قدیمی باشد، French Heritage مبلمان لوکسی که نیاز دارید را برای‌تان فراهم کرده است. این شرکت که سال‌هاست در حوزه‌ی تولید مبلمان فعالیت می‌کند، هنر و زندگی را وارد این صنعت کرده است. تمام میزها، صندلی‌ها و مبل‌ها بدون نقص طراحی شده‌اند تا فضای خانه‌ی‌تان را به زیبا‌ترین شکل تزئین کنند. البته باید بدانید که یک صندلی French Heritage تا 4.173 دلار برای‌تان خرج خواهد داشت. 


مبلمان Christopher Guy

Christopher Guy

او که در طراحی مبلمان لوکس شهرت جهانی دارد، از سال 1999 این کار را آغاز کرده است. کریستوفر گای در ابتدا آینه طراحی می‌کرد اما حالا مبلمان لوکس طراحی می‌کند و در کار خود تنوع زیادی دارد؛ از مبلمان بسیار گران‌قیمت گرفته تا مبلمان اداری، هرچه که بخواهید را می‌توانید از او درخواست کنید. 


مبلمان Henkel Harris

Henkel Harris

این برند بهترین برند مبلمان لوکس آمریکا محسوب می‌شود. کارول و ماری هنکل کار خود را در سال 1946 با همکاری دوست طراح‌شان جان هریس آغاز کردند و از همان ابتدا تصمیم گرفتند مبلمان را به یک اثر هنری تبدیل کنند. 


مبلمان Fendi Casa

Fendi Casa

مبلمان تولید این برند حال و هوای معاصر دارد. آن‌ها با همکاری Club Hous Italia مبلمان زیبای خود را در معرض دید جهانیان می‌گذارند. 


مبلمان Kartell

Kartell

این برند خلاقیت، زیبایی و نوآوری را با هم ترکیب کرده است. Kartell از سال 1949 وارد حوزه‌ی تولید مبلمان لوکس شد و چیزی که این برند را به یکی از گران‌قیمت‌ترین برند‌های مبلمان جهان تبدیل کرده است، مواد خامی است که برای تولید مبلمان استفاده می‌کند. 


مبلمان Boca do Lobo

Boca do Lobo

Boca do Lobo یکی از برند‌های خاص مبلمان و مخصوص ثروتمندان است. این برند که تیمی از بهترین طراحان دنیا را تشکیل داده است، یکی از باکلاس‌ترین برند‌های مبلمان دنیا محسوب‌ می‌شود. آن‌ها مبلمان اتاق خواب، سالن پذیرایی و دست‌شویی تولید می‌کنند و با خرید محصولات تولید محدود آن‌ها می‌توانید هنر و عشقی که طراحان برای ساختن مبلمان‌شان به‌خرج داده‌اند را حس کنید. 


مبلمان Poliform

Poliform

اگر دوست ندارید در گذشته زندگی کنید و به مبلمان مدرن علاقه دارید، Poliform برند مناسبی برای شما خواهد بود. این برند مدل‌های کلاسیک را با زمانه‌ی مدرن هماهنگ و هر دو سبک را به بهترین شکل در مبلمان استفاده کرده است. آن‌ها برای تولید مبلمان لوکس ذوق هنری زیادی به‌خرج می‌دهند و از بهترین مواد خام استفاده می‌کنند. 


مبلمان Edra

Edra

Edra یکی از برند‌های لوکس مبلمان است که خلاقیت زیادی در کارش به‌خرج می‌دهد. آن‌ها با استفاده از محصولات نو و تازه مبلمانی تولید می‌کنند که ارزش به‌نمایش گذاشتن را دارد. سبک طراحی مبلمان Edra معمولا ترکیبی از سبک‌های قدیمی و مدرن است. این شرکت تولید مبلمان که در سال 1987 تاسیس شد، در کار خود از هنر و سنت استفاده می‌کند و به یکی از لوکس‌ترین برند‌های مبلمان دنیا تبدیل شده است. 


مبلمان Restoration Hardware

Restoration Hardware

Restoration Hardware یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین برند‌های مبلمان است که به تولید مبلمان راحت و زیبا معروف است. محصولات آن‌ها تنوع زیادی دارد و شامل مبلمان منزل، نورپردازی و وسایل تزئینی می‌شود. 


مبلمان Henredon

Henredon

این شرکت تولید‌کننده مبلمان که 65 سال در این حوزه تجربه دارد، به تولید مبلمان با کیفیت و با دوام مشهور است و گران‌ترین برند مبلمان جهان محسوب می‌شود. علی‌رغم این‌که سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارند، هنوز با طراحی‌های منحصر به‌فرد مبلمانی ابدی تولید می‌کنند و البته قیمت محصولات‌شان هم محدودیتی ندارد.


منبع : Insidermonkey