در فصل بهار همه سعی می‌کنند همه چیز را نو کنند و کاری کنند که طراوت و تازگی این فصل در محیط اطراف‌شان هم نمود داشته باشد. حالا که ما هم به شروع فصل بهار نزدیک می‌‌شویم، ایده‌های برای طراحی ناخن بهاری برای‌تان به ارمغان آورده‌ایم. 

خطوط مدرن

برای این مدل طراحی ناخن ابتدا با استفاده از یک لاک گچی ناخن خود را رنگ کنید. سپس با یک قلم مو ناخن، خطوط نازکی در سراسر ناخن خود نقاشی کنید و به طور یکی در میان روی ناخن‌ها خطوط افقی و عمودی رسم کنید.

ناخن با نوک تک‌رنگ

با رنگ کردن نوک ناخن‌های‌تان تنوعی به طراحی ناخن همیشگی آن بدهید. به ناخن‌های‌تان لاک سفید بزنید سپس صبر کنید تا کاملا خشک شود. نوک ناخن‌ها را لاک سیاه زده و اجازه دهید خشک شود. در پایان به کمک یک قلم‌مو ظریف طراحی ناخن در انتهای لاک سیاه، یک خط نارنجی بکشید.

پولک‌های پری دریایی

اگر می‌خواهید ناخن‌های‌تان به زیبایی فلس‌های پری دریایی باشد ابتدا دو لایه لاک بنفش کم رنگ روی ناخن‌ها بزنید و صبر کنید تا خشک شود. سپس طراحی پولک‌های پری دریایی را انجام دهید برای این کار یک تکه پارچه توری را به دور انگشت خود بپیچانید، به این شکل سراسر ناخن شما پوشانده می‌شود. یک تکه ابر اسفنجی را به لاک نقره‌ای آغشته کرده و روی ناخن‌ها بزنید و بردارید. این طرح را تا نیمه ناخن‌ها ادامه دهید.

رنگ صورتی گچی با لاک سیاه ترکیب زیبایی در طراحی ناخن ایجاد می‌کند.

گل‌های فریبنده

رنگ صورتی گچی با لاک سیاه ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند. سه نقطه صورتی کوچک روی ناخن بگذارید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. برای طراحی گلبرگ‌های زیبا از یک قلم موی نازک طراحی ناخن استفاده کنید. از مرکز گل شروع به طراحی نیم‌دایره کرده و به سمت بیرون پیش بروید. در پایان برای طراحی برگ‌ها با استفاده از خلال دندان خطوط بیضی شکل نقاشی کرده و درون آن‌ها را با لاک پر کنید.

ناخن‌های راه راه

 این طراحی ناخن کمی جنبه‌ی سرگرمی هم دارد. فقط قسمت نوک ناخن‌های‌تان را لاک بزنید، یک خط صاف از بالا به پایین ناخن و یا مورب بکشید یا ترکیبی از خطوط را روی هر ناخن طراحی کنید.

امواج اقیانوس

هنر درونی خودتان را در این طراحی ناخن نشان دهید. دولایه لاک آبی رنگ ساده زده و صبر کنید تا کاملا خشک شود. با یک تکه اسفنج لاک طلایی مات را از نوک ناخن‌ها تا میانه‌ی ناخن بکشید. این طراحی ناخن برخورد امواج به ماسه ساحل را تداعی می‌کند.

صدف 

طراحی ناخن به صورت صدف‌های ناز و بامزه بسیار آسان است. ابتدا روی ناخن‌ها لاک سفید بزنید و صبر کنید تا کاملا خشک شود. سعی کنید یک گوش ماهی کوچک روی صخره‌ی مرجانی طراحی کنید. برای افزودن جزئیات از قلم‌موی ضربه‌ای ظریف کمک بگیرید. صدف‌ها به مروارید احتیاج دارند پس چند دانه مروارید کوچک در وسط صدف بچسبانید.

منبع : Seventeen