اگر می‌خواهید بدانید گران‌قیمت‌ترین برندهای لوازم آرایش کدامند، این مطلب را از دست ندهید. اگرچه این مطلب بیشتر برای خانم‌ها جذاب است اما آقایانی که در فکر خرید کادو برای عزیزان خود هستند نیز می‌توانند از این مطلب بهره ببرند. خانم‌ها برای زیباتر دیده شدن کارهای بسیاری انجام می‌دهند بنابراین بهتر است آقایان نیز هر از چند گاهی به فکر خرید لوازم آرایش برای آن‌ها باشند. معمولا خانم‌ها از برندهای لوازم آرایش مختلفی استفاده می‌کند.
برندهایی که در این مطلب در موردشان خواهید خواند، شاید مشهورترین‌ها نباشند اما مسلما گران‌قیمت‌ترین برندهای جهان هستند. از این‌ها گذشته چرا این برندهای لوازم آرایش این‌قدر گران هستند؟
این برندهای لوازم آرایش جزء بهترین برندها هستند و به منظور حفظ استاندارها تحقیقات زیادی برای تولید محصولات خود انجام می‌دهند. هم‌چنین مدیران این شرکت‌ها هزینه هنگفتی را صرف تبلیغات محصولات خود می‌کنند.

Smashbox

شرکت سازنده‌ی این برند در کالور سیتی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد و برادران دین و دویس آن را تاسیس کردند. لوازم آرایش اسمش باکس شامل رژ لب و میکاپ چشم است. زمانی که این شرکت با خانم استی لودر قرارداد همکاری امضا کرد، مردم نگران این بودند که کیفیت لوازم آرایش این شرکت نیز دست خوش تغییرات شود. اما کیفیت لوازم آرایش اسمش باکس مانند سابق تغییری نکرد.
دلیل گرانی این برند روغن و عصاره‌ای است که برای ساخت محصولات و لوازم آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغلب مشاهیر به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالا از لوازم آرایش این برند استفاده می‌کنند. این لوازم آرایش پوست صورت را روشن می‌کند. اخیرا این شرکت لوازم آرایش 3 کاره را عرضه کرده است.

محصولات و لوازم آرایش Nu Skin

Nu Skin

شرکت سازنده‌ی لوازم آرایش نو اسکین در سال 1984 و در شهر پروو در ایالت یوتای ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. لوازم آرایش و محصولات ضد پیری این شرکت شهرت جهانی دارد. این شرکت به ازای دریافت مبلغی در تمام کشورها نمایندگی اعطا می‌کند. در لوازم آرایش نان اسکین درصد بالایی آنتی اکسیدان به کار رفته است که باعث شده لوازم آرایش این شرکت به‌عنوان یکی از بهترین محصولات و لوازم آرایش ضد پیری شناخته شود. اکثر محصولات و لوازم آرایش نان اسکین بدون رایحه هستند. درآمد این شرکت در سال 2012 بالغ بر 221.645 میلیون دلار بود است.

محصولات و لوازم آرایش Oriflame

Oriflame

شاید کمتر کسی را بتوان  پیدا کرد که اسم این برند از لوازم آرایش را نشنیده و یا از آن استفاده نکرده باشد. علت شهرت اوریف لیم کیفیت بالای محصولات و لوازم آرایش آن است. قیمیت محصولات اوریف لیم با در نظر گرفتن کیفیت آن منطقی است. شرکت سازنده لوازم آرایش اوریف لیم توسط برادران آف یوکنیک در سوئد تاسیس شد و از آن موقع تا کنون محبوبیت جهانی زیادی کسب کرده است. در لوازم آرایش این شرکت تنها از مواد درجه یک و باکیفیت استفاده می‌شود. این شرکت نیز مانند نان اسکین نمایندگی‌های زیادی دارد. فروش سالیانه اوری‌فلیم بالغ بر 1.5 میلیارد دلار است.

محصولات و لوازم آرایش Elizabeth Arden

Elizabeth Arden

شعار این شرکت «برای زیبا بودن باید ابتدا سالم بود» است. شرکت الیزابت آردن کار خود را در سال 1910 شروع کرد و هم‌چنان در حال توسعه و پیشرفت است. خانم الیزابت آردن جز اولین کسانی بود که در خیابان پنجم (نام یکی خیابان‌های بسیار معروف و تجاری نیویورک) شرکت لوازم آرایش افتتاح کرد و به دین گونه برند او با استقبال جهانی رو به رو شد. در سال 2011 درآمد خالص شرکت الیزابت آردن بالغ بر 40.9 میلیون دلار بود. در سال 1946 عکس خانم الیزابت آردن روی صفحه نخست مجله تایم قرار گرفت که در آن زمان موفقیت بزرگی تلقی می‌شد.

محصولات و لوازم آرایش Artistry

Artistry

برند آرتیستری جایگاه ششم را در میان لیست 10 گران‌ قیمت‌ترین برند لوازم آرایش در جهان داراست. برند اسکین کر و کازمتیک که توسط گروه اکسس بیزنس تولید می‌شود در 108 کشور شناخته شده است. بنیان گذاران این برند یک زن و شوهر بودند که لوازم آرایش خود را بر اساس تحقیقات علمی تولید می‌کردند. محصولات مراقبتی پوست آرتیستری جزء گران‌قیمت‌ترین‌ها است. این شرکت برای تولید لوازم آرایش خود از میوه‌ها و گیاهان کمیاب آفریقا و مدیترانه استفاده می‌کند. 

محصولات و لوازم آرایش Estee Lauder

Estee Lauder

شرکت استی لودر در سال 1946 و در نیویورک تاسیس شد. بسیاری از لوازم آرایش موجود در بازار از این برند منشا گرفته‌اند. برند استی لودر در سال 1946 شروع به عرضه‌ی لوازم آرایش کرد و از آن موقع تا کنون کیفیت خود را حفظ کرده است. استی لودر اولین برندی بود که در سال 1976 خطر تولید محصولات مردانه‌اش را نیز راه‌اندازی کرد. بسیاری از مشاهیر هالیوود از برند استی لودر استفاده می‌کنند و حتی بعضی از آن‌ها در تبلیغات این برند حضور دارند. در سال 2013 فروش این شرکت برای اولین بار به بیش از 10 میلیارد دلار رسید.

محصولات و لوازم آرایش MAC

MAC

شرکت مک در سال 1984 و در کشور کانادا تاسیس شد. مک یکی از ارزنده‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان است. در ابتدا محصولات شرکت مک برای مشاهیر و بازیگران تولید می‌شد اما امروزه این لوازم آرایش در دسترس همگان قرار دارد. موفقیت برند مک علی‌رغم قیمت بسیار گران به خاطر ارائه‌ی مجموعه‌ای متنوع و پیچیده از محصولاتی است که استفاده از آن‌ها برای مصرف کننده‌گان بسیار ساده است.

محصولات و لوازم آرایش L’Oreal

L’Oreal

لوریل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده لوازم آرایش در جهان است و مقعر اصلی آن در کشور فرانسه است. دارایی‌های این شرکت بالغ بر 28.219 میلیار یورو است و یکی از گران‌قیمت‌ترین برندهای لوازم آرایش محسوب می‌شود.

محصولات و لوازم آرایش Mary Kay

Mary Kay

دلیل عمده‌ی گرانی لوازم آرایش ماری کی صرف هزینه زیاد شرکت برای انجام تحقیقات و اطمینان حاصل کردن از اثر بخشی و بی خطری لوازم آرایش است. این برند در جایگاه دوم گران‌قیمت‌ترین محصولات و لوازم آرایش قرار دارد. شرکت ماری کی در سال 1963 توسط خانم ماری کی اش در شهر ادیسون ایالت تکزاس تاسیس شد.

محصولات و لوازم آرایش Chanel

Chanel

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گران‌قیمت‌ترین برند لوازم آرایش شنل است.
مطمئنا درباره‌ی این برند اطلاعات کافی را دارید و حتی ممکن است از دیگر محصولات و لوازم آرایش این برند مانند لباس نیز استفاده کرده باشید.
درآمد این شرکت در سال 2012 تنها 6.3 میلیارد یورو بوده است، اما از لحاظ قیمت لوازم آرایش این برند در جایگاه نخست گران‌قیمت‌ترین‌ها جای می‌گیرد. این برند از سال 1909 تا کنون محصولات آرایشی و زیبایی بسیاری را در سراسر جهان عرضه کرده است.

منبع : Alux