آیا در حال ساختن یک ساختمان جدید هستید و هنوز در مورد درب و پنجره آن تصمیم نگرفته‌اید؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که حتما از درب‌ اتوماتیک استفاده کنید زیرا درب‌ اتوماتیک فواید زیادی دارند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مشتریان درب اتوماتیک را ترجیح می‌دهند

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که مشتریان اهمیت زیادی برای درب‌ اتوماتیک قائلند و تقریبا 99 درصد از آن‌ها درب‌ اتوماتیک را به درب‌های معمولی ترجیح می‌دهند. بنا به نظر مشتریان، مهم‌ترین جاهایی که باید از درب‌ اتوماتیک استفاده کنند عبارتند از:
  • بیمارستان‌ها
  • فرودگاه‌ها
  • هتل‌ها
  • مراکز بزرگ تجاری
  • فروشگاه‌های مواد غذایی
هم‌چنین کسانی‌که در این نظرسنجی‌ها شرکت کرده‌اند مراکز پستی را به‌عنوان یکی از مراکز مهمی که باید حتما درب‌ اتوماتیک داشته باشد عنوان کرده‌اند اما اظهار داشته‌اند که در این مراکز به ندرت از درب‌ اتوماتیک استفاده می‌شود.

تنوع درب‌ های اتوماتیک

انواع متفاوتی از درب‌ اتوماتیک در رنگ‌ها، اندازه‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و نماهای مختلف وجود دارد و ممکن است شما تا به حال بسیاری از انواع مختلف درب‌ اتوماتیک را ندیده باشید.
انواع درب‌ اتوماتیک عبارتند از:

درب‌ اتوماتیک را نه تنها برای راحتی افراد ناتوان و معلول بلکه برای راحتی عموم باید ساخت.

راحت بودن درب اتوماتیک

مهمانان شما از این‌که مجبور نیستند درب‌های سنگین معمولی را باز کنند خوشحال خواهند بود به ویژه اگر بچه یا وسایل زیادی همراه خود داشته باشند یا توانایی باز کردن درب با دست را به هر دلیلی نداشته باشند. افرادی که در نظرسنجی‌ها شرکت کرده بودند اعتقاد داشتند که درب‌ اتوماتیک را نه تنها برای راحتی افراد ناتوان و معلول بلکه برای راحتی عموم باید ساخت مخصوصا در جاهایی که حجم زیادی از مردم رفت و آمد دارند.

درب اتوماتیک مقبولیت عام بیشتری دارند

شاید کمی عجیب باشد اما داشتن درب‌ اتوماتیک می‌تواند وجهه‌ی کسب و کار شما را تقویت کند. داشتن درب‌ اتوماتیک این ذهنیت را در مشتریان تقویت می‌کند که شما یک کسب و کار پیشرفته و قابل اعتماد دارید و ناخودآگاه باعث می‌شود که آن‌ها قیمت‌های بالاتر برای محصولات و خدمات شما را موجه بدانند.

استفاده و نگهداری از درب اتوماتیک راحت‌تر است

درب‌ اتوماتیک فوق پیشرفته امروزی با بهترین کیفیت و بالاترین میزان استاندارد و ایمنی تولید می‌شود. با نصب صحیح و کمی مراقبت و تعمیر، استفاده‌ی روزانه از درب‌ اتوماتیک  با راحتی و بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر است.

درب اتوماتیک بسیار به صرفه هستند

درب‌ اتوماتیک از آن‌چه که شما فکر می‌کنید به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر هستند. دوام و کاهش مصرف انرژی در درب‌ اتوماتیک بسیار بیشتر از درب‌های معمولی است و شما باید این فاکتورها را نیز در هنگام خرید درب‌ اتوماتیک مد نظر داشته باشید. درب اتوماتیکی که به درستی نصب شده و به خوبی تعمیر و نگهداری شوند، به زودی فواید خود را به شما ثابت خواهند کرد.

با استفاده از درب اتوماتیک مصرف انرژی و متعاقبا هزینه‌های گرم کردن و خنک کردن ساختمان را در طول سال کاهش خواهد داد.

کاهش مصرف انرژی در درب اتوماتیک

شاید فکر کنید که نصب یک درب‌ اتوماتیک مصرف انرژی شما را بالا خواهد برد اما در واقعیت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. درب‌ اتوماتیک تنها در مواقع لازم باز و بسته می‌شود که این موضوع باعث کاهش میزان انرژی مصرفی درب‌ اتوماتیک شده و متعاقبا هزینه‌های گرم کردن و خنک کردن ساختمان را در طول سال کاهش خواهد داد. البته راه‌های بسیاری برای به حداقل رساندن مصرف انرژی وجود دارد از قبیل‌ نصب درب‌ اتوماتیک چرخشی که ورود هوا را مسدود می‌کند یا یک درب‌ اتوماتیک تاشوی کم مصرف که امکان دسترسی را برای مشتریان به خوبی فراهم می‌آورد.

درب اتوماتیک امنیت بالایی دارند

اگر درب‌ اتوماتیک به درستی نصب و نگهداری شود ایمنی را برای ساختمان مسکونی یا تجاری شما فراهم می‌آورند.

افراد معلول به راحتی می‌توانند از درب اتوماتیک استفاده کنند

استفاده از درب‌ اتوماتیک باعث می‌شود که افراد معلول نیز به راحتی به محل کسب و کار یا زندگی شما دسترسی داشته باشند. بسیاری از افراد به دلایل متعددی توانایی باز کردن درب‌های معمولی را ندارند و نصب درب‌ اتوماتیک می‌تواند مانع دردسر بسیاری از این افراد شود. درب‌ اتوماتیک شرایط را برای ورود و خروج مطمئن و راحت همه‌ی افراد بدون توجه به سن یا میزان توانایی جسمی آن‌ها فراهم می‌کند.

منبع : Toledomirror