این روزها که تقریبا تمام آرایشگاه‌ها کار ناخن و مانیکور انجام می‌دهند، انتخاب یک آرایشگاه خوب برای مانیکور کار مشکلی شده است. پیش کدام مانیکوریست برویم؟ چه نوع مانیکور را انتخاب کنیم؟ ژل، آکریلیک، شلاک یا طبیعی؟ در این مطلب نکاتی برای‌تان آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین مانیکور را برای ناخن‌های‌تان انتخاب کنید. 

قبل از انتخاب آرایشگاه باید خوب تحقیق کنید. بیشتر آرایشگاه‌ها وب‌سایتی دارند که در آن لیست خدماتی که ارائه می‌کنند را آورده‌اند. با آرایشگاه تماس بگیرید و با مانیکوریست صحبت کنید و تمام سوالاتی که دارید را از او بپرسید. هم‌چنین می‌توانید یک‌بار به آرایشگاه بروید و کار مانیکوریست را از نزدیک ببیند تا مطمئن شوید. سوالاتی در خصوص میزان تجربه‌ی مانیکوریست یا تخصصی که دارد و نظافت آرایشگاه بپرسید. پاسخ‌هایی که دریافت می‌کنید به شما کمک خواهند کرد بفهمید آرایشگاه مناسبی پیدا کرده‌اید یا خیر. 

یکی از نکاتی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید، نظافت آرایشگاه و کار مانیکوریست است. از او در خصوص ضد عفونی کردن وسایل کار و یک‌بار مصرف بودن آن‌ها سوال کنید. ابزار کار ناخن با نقاطی برخورد دارند که در طول روز در معرض آلودگی هستند و رعایت نکردن نظافت و نکات بهداشتی از سوی مانیکوریست، ممکن است به ایجاد مشکلاتی مثل عفونت برای مراجعین منجر شود. 

پس از انتخاب آرایشگاه، باید نوع مانیکور را انتخاب کنید. اگر در خصوص انتخابی که کرده‌اید مطمئن نیستید، با مانیکوریست در خصوص فعالیت‌های روزانه‌ی خود و انتظاری که از نتیجه‌ی مانیکور دارید صحبت کنید. دادن اطلاعات در خصوص زندگی روزمره‌تان به مانیکوریست کمک می‌کند بهترین نوع مانیکور را برای‌تان انتخاب کند. 

پس از این‌که نوع مانیکور را انتخاب کردید، باید وقت بگیرید. تا به حال حس کرده‌اید که مانیکوریست به خاطر شلوغ بودن آرایشگاه کار شما را با عجله انجام داده است؟ اگر از قبل وقت بگیرید احتمال این‌که دچار چنین مشکلی شود کمتر می‌شود. به این شکل مانیکوریست وقت کافی برای انجام کار شما را خواهد داشت؛ و نه شما و نه او، برای تمام شدن کار عجله نخواهید داشت. بهتر است رابطه‌ای خوب با مانیکوریست برقرار کنید. به این شکل مطمئن می‌شوید که بهترین خدمات مانیکور را به شما خواهد داد. 


منبع : Clarksvillenow