این‌که به یک جراح پلاستیک یا جراح زیبایی اعتماد کنید و بینی خود را در اختیار او قرار دهید به هیچ عنوان شوخی بردار نیست. از کجا می‌توانید مطمئن باشید که جراح پلاستیک می‌داند چه شکلی شما را زیبا می‌کند و چه شکلی زشت؟ با مراجعه به یک متخصص زیبایی مجرب و گرفتن مشاوره از او می‌توانید بینی خود را در دستان توانای یک جراح پلاستیک خوب قرار دهید.


آموزش ویژه

جراحان ترمیمی که متخصص جراحی زیبایی بینی می‌شوند، پس از گذراندن دوره‌ی دستیاری آموزش فوق‌العاده‌ای می‌بینند که این آموزش با تاکید بر روی جراحی صورت و بینی انجام می‌گیرد. به‌عنوان مثال یک جراح که در زمینه‌ی جراحی پلاستیک صورت، دستیاری کرده است، از طریق تجربه‌ی عملی یاد گرفته است که چگونه بهترین نتیجه را برای بیماران بدست بیاورد.


چهره‌ی آرمانی

متخصصین جراحی زیبایی بینی سال‌های زیادی را صرف یادگیری شکل‌های ایده‌آل صورت و تکنیک‌های دقیق دستیابی به این ایده‌آل‌ها می‌کنند. به همین دلیل می‌دانند برای دستیابی به بهترین نتایج از جراحی زیبایی بینی باید چه اقداماتی را انجام دهند.


برای متخصصین جراحی زیبایی بینی، زاویه‌ی بین لب بالایی و بینی تفاوت میان بینی سربالا و بینی سر پایین را تعیین می‌کند.

موارد زیر جزء مهم‌ترین درس‌هایی است که از شکل‌های آرمانی صورت می‌توانیم بگیریم

  • زاویه‌ی نازولبیال: برای متخصصین جراحی زیبایی بینی، زاویه‌ی بین لب بالایی و بینی تفاوت میان بینی سربالا و بینی سر پایین را تعیین می‌کند. در حالت ایده‌آل، زاویه باید بین 90 و 120 درجه باشد. اگر نوک بینی بیش از حد رو به بالا باشد، ممکن است چهره‌ی فرد نابالغ و غیر قابل اعتماد به نظر برسد. اگر نوک بینی بیش از حد افتادگی داشته باشد، ممکن است بد اخلاق و یا پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسید.
  • نمای کلوملا: این اصطلاح در واقع آن مقداری از سوراخ بینی است که در نیم‌رخ شما دیده می‌شود. شکل ایده‌آل این است که اگر از کنار به فرد نگاه کنیم 3 تا 5 میلی‌متر از سوراخ بینی او را ببینیم.
  • ناحیه‌ی سوپراتیپ: در واقع همان تفاوت بین دو بینی است که وقتی از نیم رخ نگاه می‌کنیم یکی از آن‌‌‌ها دارای پل صاف است و در دیگری درست قبل از جایی که نوک شروع به بالا رفتن می‌کند یک شکستگی یا زوایه مشاهده می‌کنیم. یک سوپراتیپ زیبا با زوایه‌ی مناسب یکی از ویژگی‌های بارز یک بینی طبیعی برای زنان است، اما در مردان اگر خط بینی صاف و مستقیم باشد ظاهری مردانه‌تر به آن‌ها می‌دهد.

گفتگو

 اما این‌که چه شکلی مناسب شما است، سوالی است که باید در مورد آن با جراح پلاستیک خود به بحث بپردازید. در این گفتگو باید اهداف خود را با متخصص جراحی زیبایی بینی در میان بگذارید و جراح هم در مقابل توضیح خواهد داد که آیا خواسته‌های شما عملی است یا خیر. در طی مشاوره یک جراح با تجربه‌ی زیبایی بینی پیشنهاداتی به شما خواهد داد که با دادن تغییرات جزئی شاهد نتایجی باشید که حتی بهتر از آن چیز که تصور می‌کردید خواهد بود. 

به خاطر داشته باشید کلید رضایت از نتیجه جراحی زیبایی در انتخاب جراحی است که در این زمینه واقعا خبره باشد. چنین فردی می‌تواند در طی مشاوره یک برآورد کلی از چهره‌ی شما به عمل بیاورد و تکنیک‌های مناسب در جراحی شما را پیشنهاد دهد. 


منبع : 8west