این روزها برای هر کاری یک اپلیکیشن موبایل وجود دارد، بازی، موسیقی، غذا پختن، ورزش کردن اما برای جراحی زیبایی بینی هم اپلیکیشنی به بازار آمده است؟Pixtr اپلیکیشنی است که چهره‌ی کاربران را تا حدی تغییر می‌دهد. این اپلیکیشن صورت را شناسایی می‌کند و عکس را اسکن می‌کند و تغییراتی جزئی مثل باریک کردن بینی و خط چانه و مرتب کردن ابروها را در آن اعمال می‌کند. این اپلیکیشن جنسیت، رنگ مو و سن را نیز مد نظر قرار می‌دهد. 


اپلیکیشنی برای تغییر چهره

شرکت تولید کننده‌ی این اپلیکیشن شعار «بهترین حالت چهره‌ی‌تان را نشان دهید» را برای آن انتخاب کرده است و Pixtr را برای کسانی طراحی کرده، که از ظاهر خودشان یا اطرافیان‌شان در عکس‌های غیر حرفه‌ای که گرفته‌اند راضی نیستند و می‌خواهند آن‌ها را تغییر دهند. مشخص است که بازار بزرگی برای چنین اپلیکیشنی وجود دارد و این اپلیکیشن بدون بازاریابی و تبلیغ، در دو هفته‌ی اول انتشارش 1.500 بار دانلود شد. 

در زمانه‌ی شبکه‌های اجتماعی و رواج یافتن جراحی پلاستیک، اکثر افراد دنبال این هستند که در عکس‌ها زیباتر از همیشه باشند. با این طرز فکر، این‌که خود دوربین بتواند ظاهر شما را بهتر کند واقعا وسوسه کننده است. 


Pixtr خوب است یا بد

آیا Pixtr اپلیکیشنی مفیدی برای کاربران خواهد بود؟ یا اعتماد به نفس افراد را حتی از چیزی که هست کمتر نخواهد کرد؟ البته این موارد کاملا به کاربران و نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها از این اپلیکیشن بستگی دارد. جدای از فشارهای اجتماعی، افراد باید با کاری که برای بهتر شدن اعتماد به نفس و عزت نفس‌شان می‌کنند، راحت باشند. یک جراحی زیبایی بینی خودکار به‌نظر عالی است. اما متاسفانه نتایجی که Pixtr در موبایل به شما می‌دهد، به زندگی واقعی‌تان وارد نخواهند شد. اگر از ظاهر و اندازه‌ی بینی‌تان راضی نیستید و دوست دارید در تمام عکس‌ها در بهترین حالت خودتان باشید، جراحی زیبایی بینی که توسط یک جراح خبره انجام شود بهترین راه حل است. نتیجه‌ی جراحی زیبایی بینی دائمی و موثر است و تحقیقات نشان می‌دهد که می‌تواند اعتماد به نفس و عزت نفس را بهبود می‌بخشد. 


منبع : Rhinoplastyny