موزه‌ها یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری هر کشور هستند و گنجینه‌ای از فرهنگ، هنر، معماری و تاریخ یک ملت را در خود جای داده‌اند. همان‌طور که در بخش اول گفتیم، این‌ها موزه‌هایی هستند که از نظر کاربران سایت Tripadvisor  به‌عنوان بهترین موزه‌های جهان شناخته شده‌اند. شما هم اگر قصد سفر دارید یا می‌خواهید با تور به اروپا بروید بهتر است این موزه‌های فوق‌العاده و شگفت‌انگیز را مد نظر داشته باشید. 


گالری آکادمی هنرهای فلورانس که به مجسمه‌های فوق‌العاده‌اش معروف است.

گالری آکادمی هنرهای فلورانس

فرقی نمی‌کند چند عکس از این موزه دیده باشید، ایستادن زیر سایه‌ی این مجسمه‌های فوق‌العاده با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. 


موزه‌ ملی جنگ جهانی دوم لوئیزیانا به سبک معماری کاملا معاصر به مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد تبدیل شده است.

موزه‌ی ملی جنگ جهانی دوم لوئیزیانا

این موزه با سبک معماری کاملا معاصر، نمایشگاه‌هایی تعاملی و نمایش‌هایی فوق‌العاده به مجموعه‌ای منحصر به‌فرد تبدیل شده است. 


موزه‌ پرگامون برلین با اینکه دروازه‌ی ایشتار نوسازی شده است ولی هنوز هم هیجان‌انگیزترین موزه در تور گردشگری محسوب می شود.

موزه‌ی پرگامون برلین

قدم زدن در این موزه با بازگشت به گذشته تفاوتی ندارد. با این‌که محراب پرگامون دیگر برای عموم به نمایش گذاشته نمی‌شود و دروازه‌ی ایشتار کمی نو‌سازی شده است، این موزه هنوز هم یکی از موزه‌هایی است که می‌تواند تور گردشگری را هیجان‌‌انگیزتر می‌کند.


مرکز گتی لس‌آنجلس روی تیغه‌ی کوه ساخته شده است که از آن منظره‌ای زیبا از لس‌آنجلس پیداست.

مرکز گتی لس‌آنجلس

مجموعه‌ی این موزه شامل آثار ون‌گوگ، رنوار، مونه و سزان است و دیدن تمام این آثار بیش از دو روز طول می‌کشد. شش ساختمان این موزه که نشان دهنده‌‌ی ترکیب فرهنگ و هنر هستند روی تیغه‌ی کوه ساخته شده‌اند و میان آن‌ها باغی قرار دارد که می‌توانید در آن قدم بزنید و منظره‌ای زیبا از شهر لس‌آنجلس ببینید.


در موزه‌ ملی هوا و فضای اسمیتسونین واشنگتن می توانید شاهد پرنده ی سال 1903 برادران رایت و هواپیمای لیندبرگ باشید.

موزه‌ی ملی هوا و فضای اسمیتسونین واشنگتن

در این موزه‌ که بین موزه‌های اسمیتسونین از همه معروف‌تر است می‌توانید پرنده‌ی سال 1903 برادران رایت و هواپیمای لیندبرگ را ببینید.


موزه‌ ریکاردو برناند رسیف در بندر رسیف برزیل واقع شده که شما را به یاد آلیس در سرزمین عجایب می اندازد.

موزه‌ی ریکاردو برناند رسیف

موزه‌ی ریکاردو برناند که در بندر رسیف در برزیل قرار دارد انسان  را به یاد آلیس در سرزمین عجایب می‌اندازد. با ورود به این موزه احساس می‌کنید وارد دنیای دیگری شده‌اید.


موزه‌ اینهاتیم بروم ایدنهو در بروم ایدینهوی برزیل به شکل باغ درآمده که مانند دیزنی لند از آن مراقبت می شود.

موزه‌ی اینهاتیم بروم ایدنهو

این موزه‌ که در شهر بروم ایدینهوی برزیل قرار دارد در واقع یک باغ زیباست که مثل دیزنی‌ لند از آن مراقبت می‌شود و پر است از آثار هنری معاصر عجیب و جالب که انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.


در گالری ملی هنر واشنگتن با معماری زیبا آثار هنری متنوعی را در خود جای داده است.

گالری ملی هنر واشنگتن

گالری ملی یک موزه‌ی فوق‌العاده است که در آن معماری زیبا با مجموعه‌ای از آثار هنری متنوع ترکیب شده، مجموعه‌ای که در نحوه‌ی نمایش آن حساسیت زیادی به خرج داده شده است.


موزه‌ی جنگ جویان و اسب‌های تراکوتا در ژیان چین واقع شده است که نمایانگر یک آشیانه ی بزرگ با جنگ جویان آن است.

موزه‌ی جنگ جویان و اسب‌های تراکوتا در ژیان

این موزه که در شهر ژیان چین قرار دارد مجموعه‌ای است از یک آشیانه بزرگ و چاله‌هایی که در آن جنگ جویان منحصر به‌فرد تراکوتا قرار دارند. این مجموعه با باستان‌ شناسان در حال کار می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی به تور گردشگری اضافه کند. 


موزه‌ی هنرهای آمریکای لاتین بوینس‌آیرس یک از بهترین موزه‌های هنر‌های معاصر محسوب می شود.

موزه‌ی هنرهای آمریکای لاتین بوینس‌آیرس

این یکی از بهترین موزه‌های هنرهای معاصر است که می‌توانید از آن دیدن کنید. معماری عالی، فضای باز و چیدمان زیرکانه‌ی آثار هنری باعث شده این موزه تجربه‌ی جالبی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان بیاورد. 


موزه‌ نیوزلند تاریخ طبیعی و فرهنگی نیوزلند را با هنر، جغرافیا، گیاهان و حیوانات به تصویر کشیده است.

موزه‌ی نیوزلند

این موزه تاریخ طبیعی و فرهنگی نیوزلند را در خود جای داده است. از هنر و جغرافیا گرفته تا گیاهان و جانوران، هرچیزی که فکرش را بکنید در این موزه یافت می‌شود. 



منبع : Tripadvisor