امروزه تقریبا هر چیزی سیم و کابل دارد. هر چه تعداد وسایل الکترونیکی در اتاق بیشتر می‌شود، جمع و جور کردن سیم و کابل آن‌ها سخت‌تر می‌شود. هیچ چیز نمی‌تواند مثل یک مشت سیم و کابل به هم پیچیده که در گوشه‌ای از اتاق سرگردان مانده دکوراسیون آن را هر چند هم که زیبا باشد نابود کند. اولین راه حلی که برای این مشکل به ذهن می‌رسد، این است که آن‌ها را مرتب کنید یا در یک پوشش قرار دهید. اما چرا از این فرصت استفاده نکنید تا با این سیم و کابل سرگردان کارهای خلاقانه انجام دهید؟

در ادامه ایده‌هایی را در اختیار شما می‌گذاریم که می‌توانید با استفاده از آن‌ها با استفاده از سیم و کابل وسایل الکترونیکی یک اثر هنری بر روی دیوار به وجود بیاورید.


دورنمای ساختمان‌های شهری با سیم و کابل

چه کسی می‌گوید اگر سیم و کابل را به شکل معمول از روی دیوار بکشید زیبا می‌شود؟ با در اختیار داشتن یک دیوار بزرگ و سیم و کابل دراز می‌توانید دورنمای هر چیزی را روی دیوار به وجود بیاورید. برای مثال دورنمای ساختمان‌های شهری ایده‌ی جالبی است که می‌توانید با سیم و کابل اضافی وسایل الترونیکی بر روی دیوار درست کرده و آن را با میخ دو پایه ثابت کنید.

فکر خود را آزاد بگذارید و ببینید با این سیم و کابلی که در اختیار دارید چه شکل‌های دیگری می‌توانید بر روی دیوار به وجود بیاورید. یکی دیگر از ایده‌ها این است که با استفاده از سیم و کابل روی دیوار بالای شومینه یک قاب تزئینی فانتزی درست کنید.


طرح‌های ساده

طرح دورنمای ساختمان‌های شهری با سیم و کابل بر روی دیوار مسلما زیبا است، اما شکلی که با سیم و کابل به وجود می‌آورید لازم نیست زیاد هم پیچیده باشد. می‌توانید با سیم و کابلی که دارید طرح‌های ساده به وجود بیاورید. مثلا با سیم و کابل یک پیام نوشتاری به وجود بیاورید یا سراغ شکل‌ها و طرح‌های آبستره بروید.


تاک‌های الکترونیکی

روش دیگر زدن سیم و کابل به دیوار با شکل‌ها و طرح‌های جالب این است که با استفاده از استیکر، آن‌ها را تبدیل به تاک انگور و برگ دار کنید. این برگ‌ها در واقع حکم بست را هم دارند که سیم و کابل را روی دیوار ثابت نگه می‌دارند.


منبع : Decoist