در سیستمهای جدید آموزشی، دانش آموزان با برنامهی درسی سنگینی از موضوعات مختلف مواجه شدهاند. ممکن است دانش آموزان در برخی از این دروس به کمک نیاز داشته باشند اما در بقیهی دروس نیازی به استفاده از تدریس خصوصی نیست. بنابراین دانستن موضوعاتی که باید برای آنها از تدریس خصوصی استفاده کرد بسیار ضروری به نظر میرسد تا با این کار بتوان کمک بیشتری به دانش آموزان در زمینهی آموزش داشت
تبدیل شدن به یک معلم خوب کار آسانی نیست، این کار مستلزم صبر و تمرین زیادی برای کنار آمدن با دانشآموزان و اجتناب از انجام تکلیف برای آنها است و درعین حال باید معلم خوبی باشید. کار کردن با برخی دانشآموزان آسان نیست اما روشهای مشخصی برای حل این مشکلات در تدریس خصوصی وجود دارد. شناخت رفتاری دانشآموز کمک زیادی به معلم در طول تدریس خصوصی میکند.ذهن بسته و ناامید این دانشآموزان احساس ناام
داشتن معلم خصوصی میتواند مزیت خوبی برای کسب نمرات بهتر در امتحان باشد، ولی از طرفی در صورت وابسته شدن کامل دانش آموز به تدریس خصوصی، این موضوع میتواند عامل مضری به شمار آید. تعداد چشمگیری از دانش آموزان معلم خصوصی دارند تا به آنها در انجام تکالیفشان کمک کند. داشتن معلم خصوصی نیازمند زمان، تعهد و در برخی موارد استطاعت مالی میباشد. از این رو این سوال پدید می آید که آیا تدریس خصوصی تغیی
چند بار خواستید شغل پاره وقت خود را عوض کنید؟ بسیاری از پیشخدمتها و فروشندگان، پیش خود لحظاتی به این فکر کردهاند که من بهتر از این هستم! همیشه لحظاتی وجود داشته که شغل خود را سرسری بگیرید اما بالاخره نیاز به کار کردن همیشه هست و چیزی فراتر از تا زدن لباسها و یا سرو پیشغذا است.خوشبختانه رستورانها و فروشگاهها تنها گزینههای موجود برای دانشجویان نیست. اما به دلیل اینکه این اماکن گزینههای ساد
تدریس خصوصی از بسیاری از جنبهها با تدریس کلاسی تفاوت دارد. شاید بتوان گفت بار احساسی و عاطفی تدریس خصوصی بیشتر است چون وقتی دو نفر رو در روی هم قرار میگیرند، بیشتر با هم آشنا میشوند و آشنایی بیشتر اغلب یعنی صمیمیت بیشتر. اما برای اینکه معلم در تدریس خصوصی موفق شود، باید بتواند به دنیای دانشآموز خود وارد شود و با شناخت چیزهایی که دوست دارد یا از آنها متنفر است او را تشویق
یکی از قدیمیترین و قویترین تکنیکهای تدریس خصوصی هدایت دانش آموز از طریق پرسیدن سوالات هدفمند است. این تکنیک در تدریس خصوصی گاهی اوقات تکنیک سقراطی یا «تکنیک پرسشگری» نامیده میشود.ایدهی پشت این روش این است که جوابهای حاضر و آماده دانش آموز را در جایگاه گیرندهی اطلاعات آن هم به صورت منفعلانه قرار میدهد. در حالی که روش پرسشگری فکر دانش آموز را به کار میاندازد که از طریق آن میتواند
به چند دلیل روان شناختی نباید برای فرزندتان معلم خصوصی بگیرید مگر اینکه در یک درس بسیار ضعیف باشد و نیاز به کمک و تدریس خصوصی داشته باشد. در این مطلب به این دلایل اشاره میکنیم:تدریس خصوصی اعتماد به نفس او را نابود میکندوقتی برای فرزند خود معلم میگیرید تا از مزایای تدریس خصوصی بهرهمند شود، در واقع این پیام غیرمستقیم را به او میدهید که «تو نمیتوانی به تنهایی از پس آن بر بیایی و در
تدریس خصوصی میتواند در بسیاری از مواقع راهگشای دانش آموزان در رفع مشکلات درسی باشد، اما به هر حال خالی از اشکال هم نیست و معایب خاص خود را دارد. تدریس خصوصی ریاضی هم از این قاعده مستثنا نیست. در اینجا میخواهیم با چهار دلیل به انتقاد از تدریس خصوصی ریاضی بپردازیم و شما را از گرفتن معلم خصوصی منع کنیم و پس از آن با چند دلیل دیگر شما را تشویق کنیم که از معلم خصوصی استفاده
از کجا باید تشخیص دهید که دانش آموز نیاز به تدریس خصوصی دارد؟ اگر یک یا چند مورد از موارد زیر را در دانش آموز مشاهده کردید وقت آن رسیده که به طور جدی به تدریس خصوصی فکر کنید و از این طریق مشکلات درسی او را حل کنید تا بتواند پا به پای همکلاسیهایش پیش برود و از آنها عقب نماند.افت نمراتافت نمرات موضوع بسیار مهمی است اما والدین اغلب تعلل میکنند و خیلی دیر با یک معلم برای تدریس
فرزند شما در مدرسه آموزشهای مختلفی میبیند و شاید شما هم در خانه در انجام تکالیفش به او کمک میکنید. اما آیا آموزش بیشتر با تدریس خصوصی کمکی به حل مشکلات یادگیری میکند؟تدریس خصوصی زمانی کارساز است که دانشآموز در بحث خاصی از یک درس مشکل داشته باشد. بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی در درس ریاضی مشکل دارند و به همین دلیل از تدریس خصوصی کمک میگیرند. این کار به نظر منطقی میرسد چون ری